Morgonstund...

Startade min måndag tidigt. Simma följt av ett par kilometers joggningsrunda. Finns det något som rensar skallen som bra som ljudet av sin egen andning och takten fötterna slår i marken? tror inte det.
Sedan blev det hem och göra nyttigheter. Gigantisk skål musli och 2 äpplen, 2 ägg och 4 fullkornsmackor med philadelphia ost och tomat. Diskat, tvättat, dammsugit och ska nu snart ge mig på alla renoveringsprojekt här hemma. Mor min kommer på besök vid tre så kanske tillåter mig själv att hamna på soffan med underworld trilogin och rostade cashewnötter istället..
Dagen har gått fort måste jag säga, klockan är redan halv ett och det känns som jag hunnit alldeles för mycket. Stiga upp 6 har sina fördelar, men i en rätt händelselös period gillar jag att ha kvar en del grejjer att få dagen att gå på.
men å andra sidan har jag ett nytt hett avsnitt av true blood jag tänkte spara till middagen...

Kanske dags för mer hobbys helt enkelt.

Igen.




Kommentarer
Postat av: Jesse

snacka om bra filmer! I love em! True blood skall vi inte ens snacka om love it, love it, love it!!!!!

2009-09-02 @ 19:44:42
URL: http://www.mittinrekaos.blogspot.com/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0