Alex klipper buskar...

Om man ska tro på tecken... ni vet såna där saker som på nåt sätt talar om vilken väg man ska gå när man är fast i en snurr av tankar. Om man ska tro på dom.. då undrar jag.
Så jag var på mitt mycket "givande" möte. För mycket snack om bokstäver och tid gav mig ett mörkt tänk. Kände mig rätt less när jag vandrade därifrån. Stod med svarta ögon och väntade på bussen med bara alternativa planer till livsstil i tankarna. Kliver på och möts av hela armén av kids från mitt jobb. I kör sjöng dom "alex klipper buskar" låten och diskuterade blåa bussar med mig. Måste säga att man faktiskt känner sig rätt uppskattad när ett stort gäng förskoleungar hänger på bussrutorna efter du gått av och vinkar i kör. Dom är rätt bra dom där. Så vad betydde tecknet? Var det ens ett tecken? eller var det kanske bara något som hjälpte mig lätta sinnet en stund?
Tänker inte fundera mer på det idag. Ska njuta lite till av att i alla fall kidsen gillar mig.. och det är fler än inga alls.

And if you go... furious angels will bring you back to me.



Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0