Julhälsningar.

Så. Jag gillar ju inte jul direkt. Inte firar jag den särskilt heller. Men det gör inte att jag inte kan skicka ett par tankar och hälsningar till alla ni katter och hundar världen över.
Jag vet att jag är en jobbig jävel vissa dagar, kan vara envis och knasig. Tack alla fina vänner för ert tålamod.
Ibland försvinner jag och vandrar iväg alltför långt i mina tankar. Tack vänner för att ni lyssnar.
Rockstar har man varit.. och antagligen kommer bli igen, tack vännerna för att ni rockar.

Ha en alldeles underbar julhelg. Oavsett religion, tänkande, uppfattning eller vridning.. Ta hand om er. Utan alla era energifyllda galna ideer och tankar skulle mitt liv vara rätt händelselöst och trist..
Största kramarna och bästa värsta till allihop.

I love you guys.








Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0