ordning och reda

Slänger mig in i det här direkt.. ni få som läser det här vet nog redan vem jag är. Försökte faktiskt först skriva en flashig hej å välkomna grej.. men vafan.. varför? ordning och reda har aldrig varit min grej, inte heller ordningen jag gör saker i. ska jag vara helt ärlig tog det mig 20 minuter innan jag förstod hur man faktiskt ens la ut en bild, inte blev den skarp för det... sen tröttnade jag och lät hjärnan hamra tangenter en stund... å vips! så var hela hej å välkomna biten lika bortflugen som var jag ens försökte lägga den röda tråden med det här.
istället skiter jag i hela presentationen och allt annat runt det.
jag tänker så mycket och att låta hjärtat göra frivolter retandes min stackars gamla trötta hjärna som försöker lägga in visdomen i tangent knappningarna blir så mycket mer.... Jag.

Mycket hjärna, massa hjärta och sjukt jävla förvirrad.

Så... hej å välkomna.


Kommentarer
Postat av: Jimi

:) thanx for having me...:)



good site and good words bro... almost feel like im back in sthlm again and that im sitting/stolling there with you.



miss you bro..kram



:)

2009-07-10 @ 10:21:39
Postat av: Alex

its always been to long man. we need one of those mind mapping days dazing and confusing soon.

until then. love and hugs.

2009-07-10 @ 11:33:36
URL: http://vehemens.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0