Packa on packa off.

Packar väskan igen. ska ta mig ner i landet ett tag. ska andas, bearbeta, tänka, släppa taget.... Vila.
känner nu om nånsin att jag behöver en paus i allt som händer och stanna upp en liten stund så allt kommer ikapp och får lägga sig. letade till och med fram den dammiga lilla kameran, får jag den att fungera ska jag försöka föreviga lite av naturen och lugnet. var ett tag sen jag ens kikade genom en lins... vet inte var fotandet tog vägen riktigt. vi får se.
stannar nog där hela veckan ut och över födelsedagen min, känns som att ska den firas överhuvudtaget kan jag fira den där nere med en god vän, en utsikt och en cigg i skymningen.
så mycket i tankar kring framtiden just nu, vågar inte spika några av dom äventyr som är i rörelse, men bestäms det så återkommer jag med nyheter om det. verkar som det kanske är dags att vandra bort lite igen i alla fall... 
natten är full av ljus musik och rökelse igen. undrar vad mina grannar tänker faktiskt. mystiska dofter och ljus hela vägen ut i trädgården på baksidan. men sinnestämningen kräver det så egentligen bryr jag mig inte.

Som en rysning.

Amor Vincit Omnia


Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0