ännu en morgon i Alexborg

Kanske jag gick lite för långt igår. Träning i all ära, men idag är jag inte smidig någonstans. Rätt skönt dock, men kroppen känns som jag blivit använd som en hockeypuck typ.
Ikväll blir det middag för mor min. Hon fyller år och Alex är kock. Imorgon blir det julmarknad... jupp ni läste rätt.. Jag ska på julmarknad. Ingår i mor mins födelsedags firande att få med sin julhatande son på sånt där. Så länge inte varenda marknadsstånd har en liten stereo med julsånger är det rätt ok.
Ska lägga mig ett varmbad och hoppas kroppen mjuknar lite, bara att gå till stationen känns som ett stort projekt när jag går och rör mig lika smidigt som ett kylskåp på styltor.

Ny favort frukost för tillfället: Kefir, skivad banan, musli med nötter och kokos, ett par äppelskivor och hårt bröd med kloster ost. gott gott gott.


Jag har en liten önskan om att helgen var förbi dock.. vill inte lämna för mycket tid till funderingar, lgger hellre energin å att få månaderna att gå genom jobb och "planen".

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0