Happy happy joy joy joy

Morgonstund har hår i mun... helt seriöst.
Vaknade som en nyknullad rockstar. Såg ut som en pudelrockare som fastnat med fingrarna i en kontakt. dessutom var halva kaluffsen fast i ansiktet. antingen somnade jag hungrig och käkade hår i sömnen eller så har jag skuttat runt som en guldfisk på spisplatta hela natten. Ögonen var lika pigga som om jag gått en match mot mike tyson och jag snubblade säkert 12 gånger när jag försökte stilla min igen hysteriska törst när jag vaknade.
God morgon världen liksom.. kan ju inte bli mer än en strålande jävla dag tror jag. Till råga på det hade såklart dessa förbannade reklam utdelande idioter kört ner ica reklamen i brevlådan i sån stress att viktiga brev tryckts ihop på botten och inte stängt locket på brevlådan när det fuckin regnar ute... tror jag ska börja hålla mig vaken och vänta in dom där nissarna och ge dom en omgång med baseball trät nästa gång dom försöker pressa reklam så dom fattar att jag inte vill ha nån. Hur stor jävla skylt ska man behöva ha för att slippa skiten?
Slängde mig upp till macken och då var såklart redan allt nybakt bröd slut...
Glad jävla fredag världen.
Jag är less på den här svininfluensan förresten. Får snart ta och bestämma sig tycker jag. Bla bla 1 miljon svennar kommer bli smittade, blabla vaccin e farligt blablabla vaccin e ett måste.. blabla.
Rätt kul hur media slår in informations spikar från ena ändan och tar till tången lika fort åt andra hållet.
Jag har aldrig haft influensa tror jag. Förkyld som fan i all ära kanske, var det influensa? inte fan vet jag.. men jag tror inte på hysterin om det. Läste någonstans för ett par år sen att så gott som alla sjukdomar ligger mestadells i starten i vårt psyke innan det slår ut. dvs att klart som fan folk går och nojar sönder sig sjuka när media spottar tjockt svininfluensa slem i ansiktet på dom om vad man borde inte borde måste gör för allt i livet inte.
Jag tänker helt enkelt bara köra på att svininfluensan existerar inte. finns inte. vaccinera mig? nixpix. Är min kropp inte tålig nog att klara av en influensa har naturens egenskapta utrensnings system valt att jag inte var stark nog att få vara kvar. Fuck it.
Har jag överlevt indiska bistick i halsen vid 3 års ålder, rida dromedarer i tunisien med 42 graders feber vid 6 år, tältat i outback australien under ett träd fullt av wolfspiders.. har jag överlevt det, vad fan ska nåt med namnet svininfluensa göra mig?
Skönt odödligt argt humör denna morgon. så får det vara. Hellre det än ynklig liten skit som nojar runt som en yr gås.
Musli - springa - duscha - film. så ser min fredag ut från nu.
God jävla morgon världen.. snubbla inte på mitt mittenfinger när jag försöker fälla dig med snubbeltråd.





Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0