Somethin wrong with the system..

Ska man skratta eller gråta.. det är frågan. Egentligen är det den sista frågan på prioriteringen just nu, men när alla händelser får det att sjunga i skallen på mig försöker jag bara hitta en liten bit lugn i att fokusera på att bara andas.
Jag skulle kunna banka ner 200 arga rader just nu, men jag orkar inte.
Jag är en pingisboll fast i det här systemet just nu. Har du en gång avvikt från kugghjulet du mals in till att följa får du helt enkelt inse att du inte är värd särskilt mycket eller kan räkna med att faktiskt bli lyssnad på eller få den hjälp du blir lovad..
Jag är verkligen rasande.. försökte stilla mig själv med att gå en lång snabb promenad, orkade inte.. luften gick ur mig.
Försökte hårt att inte falla in i ilskan över situationen och där är jag nu. klappandes på mitt eget huvud och febrilt försökande att använda den arga flamman inom mig till att komma någon vart istället för att måla ögonen svarta och vilja rasera vardagen.
Nog nog nog.. jag har verkligen fått nog. Hur svårt kan det vara?
Allt jag kan i detta nu är att tacka mitt trasiga men starka psyke för att det inte exploderar och slutar i galenskap utan faktiskt försöker hitta en lösning.
Bara resa sig igen... och igen.... och igen.




reprisal, retribution, vengeance suggest a punishment, or injury inflicted in return for one received. Revenge is the carrying out of a bitter desire to injure another for a wrong done to oneself or to those who are felt to be like oneself: to plot revenge.


Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0