Helg

Rekomenderar alla att se circ du soliel. Vackert mystiskt och otroligt bra. Satt med hakan i golvet under hela showen tror jag.
Idag har det nog varit den segaste lördagen nånsin. Gav mig på renoveringen lite grann igen. Flytta objekt A till plats B så att kartong Q kan dras fram och staplas på Bokhylla G.
Bleh.
Men det är väl saker so måste göras.

Har kommit på att jag dricker säkert 4 liter te på en helg. Fått total noja på te och mackor. Höst te och mackor.

Päronträdet på baksidan spottar ut nåt galet med frukt just nu. Står en skål med päron på bordet.. jag är inte särskilt förtjust i päron, men gratis är gott antar jag.

Imorgon har jag tvätt tid.

Nyttiga fuckin helg..

Ska fan vara rockstar i tvättstugan.

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0