Buss humor.

Så jag satt på bussen idag. Batterierna tog slut på mp3 spelaren så det fick bli att lyssna på folk istället. rätt intressanta saker som kläcks ibland.



Kille: Varför ser du så ledsen ut?

Tjej: Han den där dirty dancing killen har dött.

Kille: vem?

Tjej: patrick swayze.

Kille: han som var me i den där dörrvaktsfilmen?

tjej: har bara sett dirty dancing med honom.

Kille: vad dog han av då?

Tjej: cancer. så jävla trist, gud va synd det är om honom, han som va så bra.

Kille: inte så synd om honom längre, han e ju död för fan..

Tjej: gud va kall du är!

Kille: vad har han gjort på sista tiden som varit så bra då?

Tjej: vet inte, men han e ju en legend för fan...

Kille: han va ghey va?

Tjej: klart han inte va! det e ju jätte sorgligt ju.

Kille: fan bara ghey snubbar som dansar på film.. om det inte e hip hop typ.

Tjej: äh! du är verkligen inskränkt. har du nåt emot homosexuella eller?

Kille: Dör dom i cancer e det alltid ett plus.

Tjej: ..... 
(går av bussen själv)

Killen tar upp sin mobil och ringer:
 - Tja fan. vad gör du?
Hehe mm jag kan följa med ikväll nu, Gjorde mig lite ovän med frugan så nu är jag ledig.
Äh köper väl blommor imorrn så blir nog allt bra igen. eller typ en dirty dancing video.
du han den där snubben i den där dörrvaktsfilmen har dött, synd fan, han va ball ju.
ah, vi ses om en timme.




Om det är sånt här som pågår när jag blockerar ut hela världen med musik hoppas jag nästan batteriet på mp3 spelaren tar slut oftare.. sjukt underhållande.




R.I.P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch! Måtte mina batterier aldrig någonsin ta slut - tvingas höra på idioti tycker jag inte är underhållande! Stackars kille som är så efterbliven och stackars tjej som har så dålig smak att hon är tillsammans med honom.

2009-09-15 @ 19:45:16
Postat av: Jimi

lol classic :)

2009-09-16 @ 18:31:44

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0