Ännu en seger i Alexborg.

2 till kedjor brutna. Snart finns inga koppel kvar att hålla mig tillbaka. Tog ännu ett stort steg framåt igår. Personlig frihet och vilja är inte långt ifrån komplett nu. Dessa kedjor tillhörandes demoner jag slagits mot sen tonårens dagar har inget kvar att hämta. Ännu en vinst och seger. Alexborgs rike sträcker sig större och viljans makt har visat sig stå över allt jag mötts av än så länge.
Man kan om man vill... så litet nästan osynligt ordspråk som talar all sanning i hela världen. Min vilja att ta mig ur alla dessa kedjor, att slita mig ifrån alla hjärnspökens grepp och demoners hån, allt det hade aldrig gått om inte min vilja att ta mig ur det funnits.
Stått på branten av negativiteten och stirrat ner i uppgivelsens avgrund, vänt och gått därifrån, jag har slagits nätter till ända mot hjärnspöken som bett mig ge efter för min rasande glöd av ilska och lyckats vakna med ett leende. Har suttit i mer konversationer med demoner än änglar och tror fortfarande på vita vingar....
2 till kedjor brutna. Snart, väldigt snart får jag springa precis så fritt jag vill.





Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Åh! Så du ska på Debaser ikväll? Då kanske kvällen kan bli bra, även om det är slutsålt och riktigt förjävla tungt arbete som väntar mig. Du MÅSTE söka upp mig och hejja, blir väldigt ledsen annars ;).

2010-02-18 @ 14:16:12
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Sheena / Rockho

Utan dig ikväll hade jag nog skrikit rakt ut och lämnat mitt jobb i rask takt.

Tack för att du var den underbara och fina människa, samt stöd och hjälp, denna kväll!

2010-02-19 @ 02:40:21
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Mir

Spring

2010-02-20 @ 22:29:52
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0