Seger.

Efter alla dessa upp och nergångar.. verkar det som det äntligen ska vara över. Kampen är slutkämpad och demonerna finner ingen njutning i mitt lidande. Jag står upp, har stått upp länge nu. Snart, väldigt snart, kan jag göra det utan att tänka.
Den nya tiden är här på riktigt. Nästan svårt att förstå att det är över.. men det är så. På riktigt. Tryggheten är här nu och jag kan släppa dom trasiga rostiga stödhjulen. Jag kan byta in mina svarta trasiga vingar mot ett par ljusa friska som lyfter upp mig utan svårigheter.
Jag är där nu. Där jag önskat och kämpat för att vara.


Striden är verkligen över... min segrande fana är hissad som bevis.


Fågel Phoenix flammar upp som en sol på svart himmel.



Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0