no sense in sense

Så jag tar min tid..egentligen har jag nog inte tillräckligt med lärjungar som följer vad jag skriver för att be om någon sorts ursäkt.. men ni den trogna skaran ska veta att för min egen skull har jag tänkt mycket och mycket igen på vad jag faktiskt har att säga. Ni som faktiskt känner mig har nog sett en hel del av svägningar och en massa sidospår i vad Alex faktiskt brukar dilla om... vilket i nutid bara egentligen betyder att me myself and I jobbar fram sanningar jag antagligen kommer propagera fram till er ändå.

allt jag vet just nu är att en rapp käft en smula komik och en helvetes mycket erfarenhet är det som får yours truly att sväva lite. bär för många folks hemligheter och på tok för mycket påhittad visdom för att vara en stilla själ...
allt jag gör just nu är att jobba för min egen personliga frihet. Och det mina vänner är det viktigaste vi har.

så till snart... jag hoppas.. jag känner och jag lever.



det vi alla försöker göra.

Kommentarer
Postat av: yen

freedom. <3 im waiting for mine.

2010-01-16 @ 19:27:55
URL: http://vanillayen.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0