Morrn morrn

God morgon världen.

Vaknat ur min sömnkoma från helgens bravader. Sicken helg det blev, party party party...
Vaknade ur min sömnkoma klockan 5 nu på morgonen av att min mobil ringer? Vad i helvete tänker jag för mig själv, okänt nummer klockan 5 på morgonen verkar bra skumt. Försöker somna om och telefonen ringer igen?? samma nummer...
till slut efter jag ignorerat på tok för tidiga rigningar kan jag inte riktigt slå bort tanken vem som skulle vilja ha tag på mig så här tidigt. Internet är din vän. Men efter att ha sökt på numret är jag nu inte ett dugg mindre förbryllad.
Efter att ha sökt har jag ingen aning om vem du är som tror att jag skulle vara vaken vid den där tiden, än mindre om jag ens känner dig... galet.
Hur som helst, helgen var en mix av allt i hela katalogen stjärnstopp och mer. Kaptener, pirater, ninjor, rockstars.
Byggt på min svensson poäng, min vuxen poäng, gav tillbaka lite vuxenpoäng efter straff avdrag på dom poängen..
Sovit. och sovit mycket.
I dag är en ny veckas start och såklart 200 gigantiska planer uppställda och väntades på att slå in.

God morgon världen... du är bra mystisk ibland.

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0