Förvirrad.

Driver runt i oändlighet.
Försöker hålla blicken högt men fascineras för mycket av hur jag sätter fötterna.
Ett ungt par hälsar glatt på mig, har aldrig sett dom förr.
tror jag.
Ler snabbt och går fortare.
Det blåser, borde verkligen tagit jacka idag..
Var är jag nu?
Ser mig omkring men känner mig blind när jag försöker utskilja byggnaderna omkring mig.
Var är jag?
Fortsätter låta fötterna trava på. kanske vet dom var jag är på väg.
Cigg. Funkar alltid i förvirring.
Rökte jag inte precis?
Så varmt att jag dör, borde inte tagit långärmat.
Två kvinnor i 30 års åldern skäller nåt djävulskt på varandra, en av dom har en hund i koppel. Hunden verkligen lider av dom höga rösterna och hektiska tonen. När jag passerar dom stirrar hon med hunden i marken och den andra ser på mig som om hon vill ha ihjäl mig. Jag ler mot henne och traskar på.
Var är jag seriöst?
Jag har tappat nåt. Väskan är lättare än när jag började gå.
Vart skulle jag? Var är jag????
Ger upp promenaden, ingenting ser ut som det brukar. Det enda jag ser är mina egna tankar dansandes i skallen, omöjligt att urskilja verkligheten idag verkar det som.
Vänder på klacken och där är min ytterdörr.

Var jag ens ute?





Kommentarer
Postat av: Mir

baby, du är värd allt i världen *

2009-08-25 @ 16:40:41
URL: http://beyondforever.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0