höst? höst...

Hösten kändes på riktigt idag. både i kropp och själ. Kallare ute och känner hur mina signaler utåt gärna stannar lite längre innåt och under en varm jacka av tystnad och hemligheter i tankarna. ännu en höst på väg alltså.... Kan nog bli bra kanske. känns som jag kan dom vid det här laget och hur det kan och brukar bli.
Melankolin är lite på väg vilket nog är mitt största höst tecken. ett annat lugn och en annan syn på en del saker.

Var rätt sällskapsjuk idag. kände mycket att den här ensamma vandringen längs tankarnas oändliga landskap är kanske för mycket just det: ensamma vandringar. Får finbesök på torsdag dock så det kommer ge mig sjukt mycket av både energi och glädje. Ska ta hand om Techno hela dagen, ser verkligen fram emot att träffa vargen igen.

Verkligen många tankar som kommer fram av människor jag saknar som en gång stått så nära. var tog ni alla vägen egentligen?

Hösten är nog verkligen på väg på riktigt.


Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0