stilla vatten

Fick sova inatt igen. drömmar kom och gick men jag sov stadiga 8 timmar och gick upp vid 9 helt klar i huvudet. Varit en rätt anti solskens människa idag dock. gömde mig i skuggan i trädgården och försvann in i äventyren böckerna ger mig.
Har en mindre semester kassa jag inte vet vad den ska räcka till. Skulle vara skönt att få gå vilse utanför sveriges gränser, men det får nog bli till att hyra sig det minsta rum jag kan hitta på den mest avskilda plats i sverige. inget fel med det dock, finns en massa saker att försiktigt klura ut och få grepp om. Allt jag vet är att jag måste hitta en plats vid vattnet där jag kan få försvinna bort en stund utan att störas.

I brist på formulering och vaksamhet över hur mycket jag egentligen häller ut av mig själv måste jag tipsa om 2 filmer som verkligen kom åt mig. Powder blue och Franklyn. Har ni inte sett dom och gillar film med lite mer mening än det vanliga hollywood dravlet rekomenderas dom starkt.

Hope is found in the darkest places...










































Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0