slö frid

kan ju vara den lataste dagen nånsin här i alexborg. Det är verkligen stökigt här men nöjd och riktigt lat ignorerar jag det. det är ok att inte bry sig om såna saker vissa dagar. Jag ger mig sjäv frisedel från alla måsten en stund och bara låter denna regniga dag fyllas av film och musik. Rökelsen ligger tung och jag har en hel kanna svart te att förbruka. Underbart.
tror hösten är på väg nu. Lite kallare lite mörkare. Känns skönt faktiskt. är i frid med att detta lands långa mörka period är på väg. Känns som det kommer ljus i andra former som kommer förgylla min vardag.
Dags att vara så lat så inte ens fingrarna behöver arbeta tangentbord. Det är ok. kan vara effektiv imorgon. eller i övermorgon.

Inte idag i alla fall.



Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0