changes come

Det är nåt när jag packar ner den stora tjocka sjalen. "på väg" . har inte gjort en resa i mitt vuxna liv utan den.
30 minuter innan bussen går nu och jag är på väg.
underlig tanke.. jag har åkt bort över ett år till andra sidan jorden utan att då ens vända mig om och tänkt på om världen här hemma kommer vara den samma när jag kommer tillbaka. nu ska jag vara borta en vecka och kan inte sluta tänka på det. antar den där lilla tingliga känslan av att nåt inte stämmer försvinner när jag väl sitter på bussen med lurarna i öronen och blastar bort funderingarna i en storm av toner.
Jag saknar dig.
Verkar som kameran kommer att fungera, kan behöva ta fram lite uppdaterade bilder på mig själv. med tanke på graden fåfänga jag lever i är det rätt skumt att jag inte har mer kort.
Kanske får ta och börja ändra på det.
förändring....

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0