jag saknar vintern.

somnade till slut inatt. efter 2 filmer och en massa bombande av musik föll jag hårt i sömn. drömmarna har bytt ut varandra med nästan rekordfart. först liggandes i en cirkel med män i kåpor kastandes spelkort på mig till en sommaräng full av skalbaggar som behövde hjälp att dra barr till deras hus. ologiskt.
var skönt att få sova dock, tror jag betade av i alla fall 12 timmar. vaknade och kände mig som om jag sovit en vecka. 
jag vill spola fram tiden. vill ha december nu. bara låta just den här perioden få vara och visa sig då istället för nu. har mer av en vinter/höst känsla i kroppen än sommar. vill gömma mig i stora varma jackor med musik och räkna snöflingor.
men antar att man får göra det bästa av det man är i och har nu.
riva ner bygga om sätta lås.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunskaperna i latin är inte de bästa...

2009-07-23 @ 07:17:45

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0