Karantän.

Tror ingen kan vara ett sånt åskmoln jag är för tillfället. Fräser och spottar för mig själv, svär åt småsaker och enbart grinig.. skulle jag vara av det täckta könet (vafan heter det så för egentligen, snubbar kan väl fan vara för håriga och täckta dom med) skulle jag få en hel del pms kommentarer. Men nu är det inte så, jag är bara less sur och fett jävla anti. Vet inte hur snett man kan trippa på för lite sömn och för mycket tankar, men jag är nog snart redo för nytt rekord. Bleeeh...
Får be om ursäkt till er som ringde idag, jag är en pina med mitt humör jag vet. Var inget personligt..
Ska ligga lågt tills detta lagt sig så inga fler blunders och idiotier kommer fram, har en tendens att bli för ärlig på ett nästan elakt sätt när hjärnan snurrar åt det här hållet.
Dags att pröva feel good filmer och kanske en kalldusch. Eller så skiter jag i det och hittar ett fint litet projekt att ta ut det på. Får spika upp hyllor med skallen och skruva i nya lampor med tänderna typ.

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0