Skrämsligt

Va på bio ikväll, såg Paranormal activity. Snacka om att göra läskiga saker med låg budget och faktiskt lyckas sätta rysningar och ilningar på till och med mig. Se den på bio och bered er på att hoppa till. popcorn i knät rekommenderas ej.
Mitt sällskap bestod av Emma, Vanja och deras vän Danne. Var nåt helt galet kul att träffa mina två ninjor igen. Finns ingen som kan texten bättre till bowling Biff och bira låten än dom.. kram på er.
Nu när man haft såna sena nöjen kan jag lova att morgonen kommer vara lite seg, men det var det värt. Kanske inte helt smart att se en film som handlar om vad som händer om natten.. när du sover..i en lägenhet.. Men inga demoner är välkomna här så det ska nog va coolers.
natti natti




btw.. fick höra att denna rulle har ett alternativt slut jag var tvungen att kolla upp.. det gjorde ju inte sömnen mer tillgänglig.. brrrrrr


Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Oh, har du sett det andra slutet? Vart fann du det? I also wanna see it. Och håller helt med - sjukt läskig film för att vara gjord med så låg budget.



Sjukt trevligt att träffa dig med häromdan, och ja; väldigt oväntat. :)

2009-11-18 @ 00:55:31
URL: http://rockho.blogg.se/
Postat av: Mir

Men vilket är det andra slutet? För jag vet inte vilket av sluten jag sett :P

2009-11-18 @ 02:03:14
URL: http://beyondforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

utan att avslöja för mycket finns det mystiska försvunnen slutet och sen ett slut som mer detaljerat visar vad som hände efter alltihop. tror jag föredrar det mystiska slutet men det andra var helt klart sevärt det me.

2009-11-18 @ 12:17:18

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0