Tisdag.

Botemedel mot låsta tankar - En dags hårt arbete.
Fick 2 timmars sömn av gårdagens besvärliga situation. Kom ändå upp vid 6 och tog mig med tunga zombie steg till jobbet. 3 koppar kaffe och en skarp tanke örfil i ansiktet för uppvaknandets skull sen ut. Tog nån timme sen var hjärnan i fas igen. Full fokus på jobb och framtvingad klarhet hjälpte litegrann. Less på att en uppbyggnad av en krånglig vardag ska vara så svår att nå. Den "hjälp" jag så fint blivit erbjuden och försöker mitt bästa för att ta är ingen väg att vandra.
Igen är det dags att glömma och rensa bort guidelinjerna folk försöker lura in mig på och ta detta i egna händer. Då vet jag i alla fall om att saker inte funkar är det helt och hållet mitt fel och inte förbannelsen av att vara en jävla kugg i ett alltför trasigt system.
Nya tag, hård fokus och ett fortsatt sökande.
På mitt sätt.

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0