ännu en vecka.

Jupp jupp, ännu en helg är kommen.. och fan vad skönt det är att den är här oxå. Stora saker i görningen, stora förändringar som inte kommer märkas lika mycket som dom kommer existera..
kryptiskt? ja lite kanske men blåser man ut allt som är i görningen finns risken att man jynxar hela grejjen och det händer ingenting istället. Men förändringar kommer..
Helgen är i alla fall planerad att innehålla lite fest, mycket vård och en del rensning. Söndagen är såklart vad alla söndagar är för mig.. en dag bokad till inget annat än lugn i Alexborg. Har faktiskt lyckats hålla det så rätt bra och människorna runt omkring mig till och med är medvetna om det. 


Jag: Jo men såklart kan vi fixa allt det där.. alla dagar utom söndag såklart.
M: det vet jag ju.. du och dina jävla heliga söndagar.. haha, man kan ju börja undra vad du gör på dom egentligen.
Jag: samlar vilar... you know, serenity baby, thats what its all about.
M: kände jag dig inte skulle jag fan tro du menade att du går i kyrkan typ.
Jag: tur att du känner mig då, sånt där skulle ju kunna pajja hela min image.
M: image? haha! du är så söt när du försöker vara sådär tuff....
Jag: svårt att vara bad boy och söt samtidigt.. 
M: håll dig till söt. klär dig bättre.




Bad boy 4 Life... =)


 


Kommentarer
Postat av: erica

håller med M

2009-11-27 @ 16:30:03
URL: http://icatrasan.blogg.se/
Postat av: sandra

sötnos alex.. haha.. hoppas allt är bra med dig :)

2009-11-28 @ 18:26:36

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0