another day.. another 1000 questions

Vad driver er vänner? Vad får eran vardag och era liv att skina? att ens flyta och gå? Vad är gnistan och kraften i era hjärtan som leder er framåt? Vad är meningen som vaggar er till sömns och får er att stiga upp varje morgon?
Vad bygger upp energi och kokar ert blod?
Vad är det ni lever för?
Stora många långa svåra frågor idag...
Jag hittar inte dom svar jag söker just nu, inte ett spår jag följt i min tankegång har lett till anat än stoppskyltar och återvändsgränder.
Allt detta sökande gör mig yr. Men den som söker finner antar jag.
Jag vill bara veta varför... utan att svaret blir därför.


fick i alla fall träffa Emelie en stund idag. Vi är numera arbetsgrannar, vilket vare sig hon vill eller inte ska leda till lunchmöten i mitten.. dvs snabb kedjerökning när våra "barn" inte ser.

E: Du kanske ska sluta vara så hård hela tiden?
A: Eller så kan alla andra ta och fuckin tuffa till sig...

Eller så har du rätt min vän... men du vet vad dom säger om att lära gamla hundar sitta.




Kommentarer
Postat av: Cherry

Jävla heting! =)

2009-11-23 @ 22:41:00

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0