Bloggutmaningen.

I Ericas anda tar jag upp utmaningen så gott det går...

4 tvprogram jag brukar se: kollar ju inte tv.. men här är 4 bra serier: true blood, Dollhouse, V och Fringe.

4 saker jag gjorde igår: Var ute och sprang, log åt regnet, hittade min förlorade väska, tackade nej till en partykväll.

4 saker jag längtar till: australien (duh), våren, "löning" och premiären av alice i underlandet.

4 saker som står på min önskelista: Tid, lycka, serenitet och frid.

4 saker jag avskyr: reality shower, folks dumhet, rasism och baren håkan. (konstig mix det där blev).

4 saker jag tycker om att göra: Resa, simma, uppleva, färdas.

4 saker jag åt igår: Känguru stek, musli, Ben&jerrys, bananer.

Eftersom jag är datamässigt utvecklingsstörd blir det inga 4 linkar till andra bloggar jag utmanar.. förlorar jag då?


Kommentarer
Postat av: erica

nää...det är inga priser, det är ett helt värdelöst sätt att fördriva tiden på. dessutom var det här med största säkerhet den mest värdelösa utmaningen ever också...

ska skicka en bättre nästa gång :)

2009-11-17 @ 13:43:18
URL: http://icatrasan.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0