Never enough

aggressiv.. nådigt. Jag har en tungt snabbt hamrande puls i mitt bröst. Mer adrenalin än blod pumpande i kroppen.
Tänker inte gå in på varför här.. slöseri med ord. Lämnar det till att vi har ett system i det här lilla skitlandet som får mig att må illa.
Ska vända på det istället. Vad av det som försigår är bra eller har ett uns av lärdom?
Kan bara komma fram till att det här "vanliga" livet kanske inte är min grej. Kanske är det så här för att något försöker säga mig att jag är på fel jävla väg. Jag ska inte vara här. Ska inte göra det jag gör, är på fel fuckin plats.
Jag är rätt less på att ständigt slängas in i livets dojo för gradering när jag inte ens hunnit knyta mitt vita bälte i det jag helt plötsligt ska kunna allt om.
Mina resurser får inte ens en chans att synas det är jävligt säkert.
Blir ju inte bättre av att varje dag går till dessa tankar.. känns som jag inte har ett skit annat att komma med än hur fucked up verkligheten är. trött på att bygga detta bittre korthus så stabilt att ingen storm av lycka ens skulle kunna vagga det lite.
jag saknar verkligen ett liv jag inte ens vet hur det skulle vara att leva.



antar att man ska vara glad för det man har och jämföra sig med all annan skit i denna värld och alla människor som har det värre. vet inte varför man gör så dock.. ska det få mig att må bättre för att ännu fler dagligen mår ännu sämre?


Dags att springa slut på adrenalinet och försöka upplösas i ett varmbad.

Imorgon är en annan dag.



Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0