Chilis and random thoughts.

First of all, keeping this first part of the blogg in english to give a big thx to my chili connection in finland, just got the package and cant wait to get those red mad thingies in my next meal. chilis are so NWA man...

I övrigt på den svenska fronten vankas det jobb ikväll. Får se hur lokaltrafiken funkar om man måste röra sig in till stan 4 timmar innan eller faktiskt kan hinna göra annat. Storm i all ära.. men snön måste bort nu. Jag har trädgårdar som väntar och snön är i vägen. shoo shoo.... 
Nån sa till mig att jag borde dansa soldans.. är det som regndans fast man gör allt baklänges?


Annars så har helgen varit vad helgerna brukar vara. Jobb, jobb och en massa skratt. Life is good my darlings..

På ett mirakulöst vis löste jag ekonomin även denna månad, och det utan kedjor. Immovable object.. unstoppable force.

Rätt lustigt hur små draman kan komma från mindre saker. Sluta spela svår, slöseri med tid man kan göra roligheter på.



Sen mest vill jag bara säga välkommen hem till alla thailandsresande, förväntar inte att höra nåt tillbaka, men det är ok. hoppas ni haft det bra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sheena / Rockho

Alex, skulle inte du sms'a eller ringa mig inatt så att jag skulle få ditt nummer? Väntar iaf på något tecken av dig så att jag vet vem jag kontaktar om jag inte hittar till ditt jobb ikväll efter spelningen på mitt jobb.

2010-02-27 @ 12:26:00
URL: http://rockho.blogg.se/

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0