Fifflarens guide till ica maxi.

Blev en galet hektisk helg, torsdag jobb, fredag morgon upp och möta snickaren, fredag kväll 9 timmars pass, lördag morgon snickare och mor här, lördag kväll ännu ett 9 timmars, söndag... pang! fick mig en 3 dagars förkylning som jag lätt får skylla mig själv för. nog att energin är galet bra, men jag är inte fuckin superman.
På torsdag smäller det på Debaser antagligen, om jag nu kan få mitt förkylda arsle genom dörren och köpa biljetter. Jedi Mind Tricks spelar.. fett jao!!! måste se till att gå, lite hip hop gangstah vibbar är alltid bra power trip.
Köket står stilla i 2 dagar pga Alex grymma sätt att mäta - ikeas grymma sätt att konstruera - tidens grymma sätt att visa att stress inte funkar.

Är inte lätt alltid. Men ganska jävla roligt.

Bästa.

Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0