Snurrigt värre

Verkligen söndag idag. Varit borta i tankar sen jag vaknade och litegrann fått känslan av att inte riktigt vara här. Flummigt? mm lite, försöker hårt att hitta fokus, har för mycket att ordna idag för att gå och drömma. Närmar mig slutfasen i renoveringsyran och det börjar verkligen ta bra form. Ska återkomam med bilder så fort jag listat ut vilken kartong innehöll teknik stuffs.
Gråa söndag.. För lite färg ute. Får lägga mig i soffan och titta tecknat en stund tror jag så ögonen får se annat än svart vitt. Tyvärr inte mycket mer jag kan göra heller. Jävla fotled känns överansträngd efter gårdagens 12 timmars fixpass här hemma. Om det är något jag är dålig på är det att bara sitta still. Fothelvetet får läka fort.

Söndag och helt väck. Kom klara tankar och stenhård fokus.

Blir nog till att halta upp till macken och införskaffa ett par Burn och hoppas att det bara är det som saknas.






Kommentarer

Lämna några ord här:

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0